HDmag.cz

Vysoké rozlišení od začátku do konce. Blu-ray filmy, přehrávače, HDTV, HD audio a video, PlayStation 3...

Hledat

Hlavní menu

David Bártík: Krize zasáhla nové televize citelně, reklamy je méně

19. 5. 2009 | 00:00 | DigiZone.cz

Ve zlatých časech Novy, než ji získala zpátky společnost CME, patřil David Bártík spolu s Davidem Menšíkem k dvojhlavé „sani“ vysoce výkonného obchodního modelu komerční televizní jedničky. Na jaře 2006 však oba na Nově skončili a zatímco Menšík je dnes jako obchodní ředitel GroupM spíše na straně reklamních zadavatelů, Bártík coby šéf mediálního zastoupení ARBOmedia obléká dresy médií – České televize, TV Barrandov a Z1. Mluvili jsme s ním o tom, jak se shání reklama pro malé digitální kanály.

Pokračování článku naleznete na webu DigiZone.cz »